donderdag 13 december 2012

Loopschoenen in, zwempak uit de kast


Woensdagvoormiddag werk ik van thuis uit. Mijn mailbox puilt ’s ochtends al uit van de mails, maar ik kan ’s middags toch afsluiten met een tevreden gevoel.
Ik heb besloten het lopen voorlopig op een laag pitje te zetten en heb met spijt in het hart mijn loopschoenen opnieuw in de kast gezet. Niet te ver welteverstaan! Ik ga me even richten op het zwemmen en zien hoe Het Lijf daarop reageert. Intussen is het alweer veel te lang geleden dat ik in het water lag. Werk, afspraken, schoolgaande kinderen met examens, taxi spelen voor de dochters en openingsuren van zwembaden zijn niet altijd compatibel helaas. Maar in het kader van de “revalidatie” en het wegjagen van Epstein-Barr, ga ik toch harder wringen om een zwembeurt in te lassen in het jachtige leven van een gezin-van-vier. Jammer genoeg zal vandaag nog niet zo’n dag zijn.
Intussen zie ik natuurlijk wel mijn engagement naar Wisken en haar “Be-a-hero-for-one-day”-project smelten als sneeuw voor de zon. Maar ik zal er staan op 15 februari 2013, al is het met de elektrische fiets. Of misschien heb ik toch nog wel een leuk alternatief in petto…

1 opmerking:

  1. je Lijf en jij zijn altijd een blij weerzien, met of zonder loopschoenen!

    BeantwoordenVerwijderen